Teimme Elintarviketeollisuusliiton yläkouluikäisille järjestämälle Maistuva päivä -tapahtumalle ilmeen freesauksen, joka sisälsi logon ja värimaailman uudistamisen. Ilmeen uudistukseen kuului myös kuvitus. Kuvitushahmojen tarkoitus oli tuoda ilmi elintarvikealan työllistymismahdollisuuksien moninaisuutta.
Visuaalisen ilmeen uudistus toi pitkien perinteiden Maistuva päivä -tapahtumaan uutta eloa ja nuorekkuutta. Raikkaat värit ja elintarvikealan moninaisuutta kuvaavat hahmokuvitukset istuivat erinomaisesti Maistuvan päivän sanomaan ja kohderyhmään.
Yhteistyö sujui hyvässä vuorovaikutuksessa. Koin asiakkaana tulleeni erinomaisesti kuulluksi ja arvostin rohkeasti esitettyjä tuoreita ideoita. Näiden summana syntyi onnistunut ja mieleenpainuva ilme.
Sofia Dahlskog, Viestinnän asiantuntija, Elintarviketeollisuusliitto ry
Noon-tiimi: graafikko Anni Mikola ja Hannamari Kovanen