Blogi

Miten tilaat ekologisen painotuotteen?
Huomioi nämä 4 asiaa.

15.9.2020 | Anni Mikola

Mietitäänkö teilläkin, miten pienentää oman työyhteisön hiilijalanjälkeä? Vaikka viestinnästä yhä isompi osa tehdään diginä, painotuotteet eivät katoa mihinkään. Käy läpi oma työprosessinne – onko se ekologinen?


Blogi

Johtaja, johdatko myös viestintää?

8.5.2020 | Noora Jokinen

Onko sinunkin organisaatiossasi linjattu, että ”viestintä kuuluu kaikille”? Hyvä. Se on moderni tapa järjestää viestinnän tekeminen, kun kanavia, sisältöjä ja erilaisia yleisöjä on runsaasti.


Blogi

Uusi hanke alkaa!
Miten rakennan viestinnän fiksusti?

28.1.2020 | Noora Jokinen

Teemme Noonissa paljon viestintää järjestöjen vetämille hankkeille, joiden kesto on 1–3 vuotta. Työssä nousee esiin toistuvia hankauskohtia, joiden ratkominen onnistuu fiksulla suunnittelulla.



Blogi

Vaikuttaako viestintätyö ilmastoon?

26.9.2019 | Noora Jokinen

Siinä vaiheessa, kun graafikkomme Inari ehdotti, että Noon osallistuisi ilmastolakkoon perjantaina 27.9., meistä liian monella oli jo kalenterit täytettynä asiakkaiden töillä. Päätimme silti tehdä jotain.


Blogi

Laita jotain sinne someen

3.6.2019 | Marjukka Kähönen

Oletko koskaan pinnistellyt synnyttääksesi jotain sinne someen? Oletko kamppaillut julkaisua kasaan vasemmalla kädellä samalla, kun oikealla sammutat tulipaloa, selvität viestitulvaa tai tervehdit vapaaehtoista? Monessa yhteisössä on kiire tehdä konkreettisia asioita, eikä ihme, että someen päätyy aika tavalla sitä jotain. Määrällisen postaamisen pakko ajaa julkaisemaan puolivalmista sisältöä ilman tavoitetta. Somekalenterin ja … Lue lisää



Blogi

Journalistin viisi neuvoa sisältömarkkinointiin

14.11.2018 | Meri Nykänen

Paras sisältömarkkinointi on kuin laadukasta journalismia: kiinnostavaa, uusia ajatuksia herättävää ja viimeisteltyä. Jos haluat saada järjestösi tai yhteisösi viestin perille ja ymmärretyksi, ota nämä journalismin keinot käyttöön – tai tilaa asiansa osaava journalisti hommiin.


Close Bitnami banner
Bitnami