Blogi


Viestinnän sparraus – mitä se on?

30.5.2022 | Noora Jokinen

Teemme Noon Kollektiivissa viestinnän sparrauksia monenlaisille organisaatioille: järjestöille, hankkeille, säätiöille ja kulttuurikentän toimijoille. Mutta mitä sparraus on, kenelle se sopii ja milloin siitä on hyötyä?

Lue lisää »








Mitä ostat, kun ostat tekstin editointia?

25.5.2021 | Anna Tommola

Raportti, verkkoartikkelisarja tai kampanjajulkaisu on kasassa – vain oikoluku puuttuu. Vai puuttuuko kenties enemmänkin? Ehkä mietit, kannattaisiko jonkun tekstityön ammattilaisen vielä katsoa, että kokonaisuus toimii.

Lue lisää »


Miten tilaat ekologisen painotuotteen? Huomioi nämä 4 asiaa.

15.9.2020 | Anni Mikola

Mietitäänkö teilläkin, miten pienentää oman työyhteisön hiilijalanjälkeä? Vaikka viestinnästä yhä isompi osa tehdään diginä, painotuotteet eivät katoa mihinkään. Käy läpi oma työprosessinne – onko se ekologinen? Ekologisempi painotuote syntyy monesta pienestä valinnasta – ja ennen kaikkea huolellisesta suunnittelusta.

Lue lisää »


Johtaja, johdatko myös viestintää?

8.5.2020 | Noora Jokinen

Onko sinunkin organisaatiossasi linjattu, että ”viestintä kuuluu kaikille”? Hyvä. Se on moderni tapa järjestää viestinnän tekeminen, kun kanavia, sisältöjä ja erilaisia yleisöjä on runsaasti. 

Lue lisää »




Vaikuttaako viestintätyö ilmastoon?

26.9.2019 | Noora Jokinen

Siinä vaiheessa, kun graafikkomme Inari ehdotti, että Noon osallistuisi ilmastolakkoon perjantaina 27.9., meistä liian monella oli jo kalenterit täytettynä asiakkaiden töillä.

Lue lisää »


Laita jotain sinne someen

3.6.2019 | Marjukka Kähönen

Oletko koskaan pinnistellyt synnyttääksesi jotain sinne someen? Oletko kamppaillut julkaisua kasaan vasemmalla kädellä samalla, kun oikealla sammutat tulipaloa, selvität viestitulvaa tai tervehdit vapaaehtoista?

Lue lisää »



Journalistin viisi neuvoa sisältömarkkinointiin

14.11.2018 | Meri Nykänen

Paras sisältömarkkinointi on kuin laadukasta journalismia: kiinnostavaa, uusia ajatuksia herättävää ja viimeisteltyä. Jos haluat saada järjestösi tai yhteisösi viestin perille ja ymmärretyksi, ota nämä journalismin keinot käyttöön – tai tilaa asiansa osaava journalisti hommiin.

Lue lisää »


Close Bitnami banner
Bitnami