Aktiivinen mediaviestintä nostaa esiin työnne ajankohtaisia teemoja, tuloksia ja kampanjoita. Mediaviestintä tuo näkyvyyttä paikallisissa tai valtakunnallisissa medioissa, kuten lehdissä, radiossa ja televisiossa.
Noon Kollektiivi tekee puolestasi käytännön työt, kuten tiedotteiden kirjoittamisen ja toimittajien kontaktoinnin. Tuemme myös mediaviestinnän suunnittelussa. Me osaamme auttaa valitsemaan, millä kärjellä juttuja kannattaa tarjota, millaisia asiantuntijoita toimittajat etsivät ja mihin ajankohtaisiin yhteiskunnallisiin teemoihin aiheenne kannattaa sitoa.
Mediaviestinnän yhteyshenkilö
+358 500 492 763
|
leena@noonkollektiivi.fi
Esimerkkejä mediaviestinnän kokonaisuuksista
Kestävyyspaneelin paneelikeskustelu
Tuimme Kestävyyspaneelia paneelikeskustelun suunnittelussa ja sen viestinnässä. Mediaviestinnän yhteistyön tuloksena Kestävyyspaneelin näkemykset saivat näkyvyyttä Suomen suurimmissa uutis- ja ajankohtaismediassa. Tilaisuuden mediaviestintä oli samalla alku Kestävyyspaneelin mediasuhteiden luonnille, ja paneeli sai eväitä myös tulevien ulostulojensa mediaviestintään.
4H-liiton Ysit töihin -kesätyökampanja
Toimimme mediaviestinnän kumppanina Suomen 4H-liiton nuorten kesätyökampanjassa 2023. Suunnittelimme mediaviestinnän kärjet yhdessä liiton työntekijöiden kanssa, teimme kampanjasta mediatiedotteen ja kontaktoimme median edustajia. Kampanja sai näkyvyyttä useissa alueellisissa lehdissä ja esimerkiksi MTV:n aamuohjelmassa.
Arkkitehtuurin Finlandia -palkinto
Olimme mukana toteuttamassa Suomen Arkkitehtiliiton SAFA:n jakaman Arkkitehtuurin Finlandia -palkinnon mediaviestintää. Teimme mediakontaktointia ja osallistuimme palkinnonjakotilaisuuden järjestelyihin. Palkinto nousi suurimpiin kansallisiin medioihin (muun muassa Yle ja HS) sekä ehdokasasettelun että voittajan julkistusten yhteydessä.