Hyvä hankeviestintä hyödyttää luontevasti sekä hanketyön että organisaation tavoitteita. Suunnitelmallisella hankeviestinnällä tieto hankkeen vaikutuksista tavoittaa oikeat kohderyhmät sekä hankkeen aikana että sen jälkeen. Kun tuotte hankkeen vaikutuksia esiin määrätietoisesti, myös jatkorahoituksen hankkiminen voi helpottua.
Noon tuntee hankeviestinnän arjen – niin mahdollisuudet kuin karikot. Suunnittelemme sopivat toimenpiteet ja huolehdimme, että viestinnän toteutus pysyy budjetissa. Voit kääntyä puoleemme heti hankkeen käynnistysvaiheessa, mutta autamme mielellämme jo hankehakemuksen laatimisessa.
Hankeviestinnän kumppanina
- sparraamme alkuun ja autamme kirkastamaan hankkeen viestinnälliset tavoitteet, kohderyhmät ja resurssit
- neuvomme välineiden ja kanavien käytössä sekä tuemme sisällöntuotannossa ja viestin levittämisessä
- huolehdimme hankkeen visuaalisista tarpeista, kuten hankeilmeestä, painotuotteista tai yksilöllisestä logosta
- autamme tapahtumien ja tilaisuuksien suunnittelussa ja varmistamme, että paikalle kutsutaan oleelliset avainhenkilöt.
Hyvällä suunnittelulla säästät aikaa, rahaa ja vaivaa. Viestinnän asiantuntija Noora Jokinen on koonnut hankeviestinnän aloittamisen vinkkejä blogiimme: Uusi hanke alkaa! Miten rakennan viestinnän fiksusti? – Noon – Yhteiskunnallista viestintää
Kysy lisää ja pyydä tarjous
info@noonkollektiivi.fi
Miten voimme olla avuksi hankkeen viestinnässä?
Noonista saat yhdellä kertaa kaiken, mitä hankkeen viestintä vaatii. Voit pyytää meiltä tukea myös yksittäiseen osa-alueeseen tai projektiin.
Hankeviestinnän kokonaisuuksiin voidaan liittää myös mediaviestintää, viestinnän koulutusta tai työpajoja sekä somemarkkinointia. Tuemme myös hankkeen kirjallisten materiaalien, kuten julkaisujen, raporttien tai loppulausuntojen tekemisessä.