Neljä asiaa, jotka olen oppinut ilmeen uudistamisesta
Uudistimme Noonin visuaalisen ilmeen äskettäin. Huhhuh, ihanaa ja kamalaa! Tai siis ilme julkaistiin äskettäin – työn äärellä olemme olleet jo reilun vuoden.
Uudistimme Noonin visuaalisen ilmeen äskettäin. Huhhuh, ihanaa ja kamalaa! Tai siis ilme julkaistiin äskettäin – työn äärellä olemme olleet jo reilun vuoden.
Twitterin on ennustettu joko suuntaavan konkurssiin tai tulevan vihapuheen villiksi temmeltämistantereeksi. Mitä järjestötoimijan tulisi ajatella Twitterin muutoksista?
Opi ottamaan persoonallinen muotokuva ystävästäsi tai perheenjäsenestäsi! Noon Kollektiivin ammattikuvaaja Susanna Kekkonen jakaa parhaat vinkkinsä henkilökuviin.
Mietitäänkö teilläkin, miten pienentää oman työyhteisön hiilijalanjälkeä? Vaikka viestinnästä yhä isompi osa tehdään diginä, painotuotteet eivät katoa mihinkään.
Selkeään tietotekstiin tarvitaan sekä vankkaa asiantuntemusta että taitoa kertoa. Ne eivät aina löydy samasta päästä. Siksi yhteistyössä on voimaa.