Kokosimme viisi havaintoa hankeviestinnän arjesta. Hyödynnä vinkit ja vältä hankeviestinnän karikot!
Hankkeen visuaalinen ilme osaksi brändikokonaisuutta
Sateenkaariperheiden Kumppanuusvanhemmaksi-hankkeen visuaalinen ilme on Noon Kollektiivin käsialaa. Ilme kiinnitettiin Sateenkaariperheet ry:n ja sen yhteydessä toimivan Perhesuhdekeskuksen brändikokonaisuuteen. Tuimme hankkeen viestintää jo sen alkumetreillä. Autoimme asiakasta strategisen viestintäsuunnitelman laatimisessa ja rakensimme hankkeelle nopeasti verkkosivun. Avullamme hankkeen teksteistä saatiin saavutettavia ja verkkosivut täyttävät vaatimusmäärittelyt. Työskentely Noonin asiantuntijoiden kanssa on ollut helppoa, tuloksellista ja kivaa. Viestinnän sparraukset ovat … Lue lisää