Viestinnässä riittää päänvaivaa. Onneksi asioita ei tarvitse pähkäillä yksin – Noon Kollektiivin aamukahveilla pureudutaan viestinnän eri aihepiireihin ammattilaisten johdolla. Keskustelevassa webinaarissa kuullaan viestinnän tekijöiden kokemuksia ja vastataan yleisön kysymyksiin.
Virtuaalisia aamukahveja luotsaa Noon Viestintä Oy:n toimitusjohtaja, yhteiskunnallisen viestinnän asiantuntija Noora Jokinen.
Kerromme aamukahvitilaisuuksista tällä sivulla, uutiskirjeessämme ja somekanavissa – pysy kuulolla!
Menneet aamukahvit
Erotu kuvavirrassa! 15.5.2024
- Millainen kuva herättää tunteita ja mielikuvia, koskettaa?
- Millaisia vaatimuksia monikanavainen julkaiseminen tuo kuville?
- Mitä tarkoittaa “oman näköinen” valokuvatyyli ja mitä hyötyä siitä on?
- Miten asiantuntija- tai henkilökuvauksiin saa kiinnostavuutta?
Vaikuttavuusviestintä: Miten kertoa työn tuloksista? 26.3.2024
- Mitä hyötyjä vaikuttavuusviestintä voi tuottaa?
- Kenelle ja miksi oman työn tuloksista kannattaa kertoa?
- Miten seuranta- ja arviointitiedosta tuotetaan kiinnostavaa viestintää?
- Miten kiinnittää vaikuttavuusviestintä ja sen suunnittelu osaksi arviointiprosessia?
- Voiko vaikuttavuustieto tukea brändityötä?
Hankeviestinnän sudenkuopat ja fiksut ratkaisut 24.1.2024
- Hankeviestintä ja taustayhteisön viestintä – yhdessä vai erikseen?
- Pitääkö hankkeella olla oma visuaalinen ilme? Mihin hankelogoa tarvitaan, vai tarvitaanko?
- Missä ja kenelle kannattaa viestiä – kanavat, alustat ja yhteisöt?
- Miten otetaan hyödyt irti kumppanuuksista myös viestintään?
- Mitä rahoittaja haluaa (tai ei halua) viestinnältä?
Verkkoviestinnän kehittämisen askelmerkkejä 1.11.2023
- Verkkosivujen kognitiivinen saavutettavuus – mitä tulee ottaa huomioon, kun sivujen tekninen saavutettavuus on jo kunnossa?
- Millainen verkkosivuston selkeytysprosessi tyypillisesti on?
- Miten tukea asiantuntijoita, jotka tuottavat verkkosisältöjä muun työnsä ohella?
Sukellus kuvaviestinnän kehittämiseen 6.9.2023
- Miksi ja miten kuvilla kannattaa viestiä?
- Mikä on kuvakonsepti ja miksi sitä tarvitaan?
- Miten yhteisön kuvaviestintää voi kehittää?
- Milloin kannattaa kuvata itse, käyttää ammattikuvaajaa tai hyödyntää kuvapankkeja?